niedziela, lipca 29, 2018

Szczoteczka soniczna SOOCAS X3 Sonic Electric Toothbrush - WHITE OVAL

 Dzisiejszy mój post będzie dotyczył szczoteczki sonicznej :

SOOCAS X3 Sonic Electric Toothbrus.

 

Powiem szczerze,że nigdy wcześniej nie używałam tego typu szczoteczek,ponieważ nie przekonywała mnie ich dokładność w myciu itp,wolałam jednak tradycyjne. 

Na zakup szczoteczki elektrycznej ,czy w tym przypadku -sonicznej ,zmotywował mnie mój partner,który sam używa elektrycznej.
Wyszukaliśmy najlepszej opcji w internecie i trafiliśmy na stronę GearBest wraz z produktem w dobrej cenie i z dobrymi opiniami. Zamówiłam... i o to jest,piękna w swojej prostocie,wygodna w użyciu i bardzo dokładna. Przyszła do mnie po ok 2 tygodniach.Zapakowana w dużą kopertę bąbelkową,w środku również zapakowana bardzo starannie.

Zestaw zawiera:


-Szczoteczkę soniczną Xiaomi Soocas / Soocare X3
-Końcówkę do szczoteczki zapakowaną w próżniową folię 
-Podstawkę z wbudowaną ładowarkę z końcówką chińską
-Instrukcję skróconą po Chińsku.


Używanie tej szczoteczki nie jest skomplikowane,posiada ona cztery tryby mycia:

-podstawowy,
-ochronny (dla zębów),
-ochronny (dla dziąseł),
-wybielający-ten tryb dobrze używać wraz z pastą wybielającą.



Tryby zmienia się za pomocą jednego przycisku,dłuższe przytrzymanie tego przycisku wyłączy sprzęt i zapamięta go w ostatnio używanym trybie.

Jeśli chodzi o żywotność baterii to wytrzymuje ona 30 dni (gdy myjemy zęby dwa razy dziennie po ok 2 minuty),ładowanie szczoteczki trwa ok 10 godzin . Szczoteczka ma też wbudowany bluetooth dzięki któremu można komunikować się z aplikacją Soocas.

Poniżej podaję link z możliwością zakupu,teraz szczoteczka kosztuje ok 150 zł.

https://www.gearbest.com/tooth-care/pp_616635.html?wid=&lkid=15074467

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dom i Ogród , Blogger