niedziela, lipca 15, 2018

Zupa kalafiorowa

Dziś proponuję zupę -krem z kalafiora. Do przygotowania tej zupy nie trzeba wielu produktów ani dużo czasu,wystarczy kilka podstawowych warzyw oraz przypraw. Ugotowałam tę zupę na wywarze mięsnym-wykorzystałam wodę z parowaru,na którym gotowałam wcześniej polędwicę.



Składniki:
-jeden kalafior
-3 młode ziemniaki (większe)
-cebula
-2 marchewki

Grzanki:
-2 kromki chleba
-oliwa z oliwek
-czosnek

Cebulę pokroiłam w kosteczkę i zeszkliłam na patelni .Dodałam do wcześniej przygotowanego bulionu.

Kalafiora podzieliłam na mniejsze różyczki,ziemniaki i marchewki pokroiłam, i również wrzuciłam do bulionu.

Zupę gotowałam na niewielkim ogniu,gdy warzywa zmiękły zmiksowałam wszystko na gładki krem.

Na patelni rozgrzałam oliwę z posiekanym czosnkiem ,chleb pokroiłam w kosteczkę i chwilę podsmażyłam na oliwie .

Lubię bardzo koperek więc również dodałam go do mojej zupy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dom i Ogród , Blogger